onsdag 30 september 2009

Ingen rubrik.

Har fått sova riktigt länge, så jag är mer än utvilad idag! Somnade väl kvart över elva, och vaknade halv nio.. :)
Skööönt!

Jobbar till 20 ikväll, vilket inte känns lika kul. Det är bara att stå ut, så är det med det! Men jag känner mej ju inte hundra i kroppen, det bryter liksom aldrig riktigt ut. Hatar det! Då tar jag hellre en fete-förkylning som heter duga, så kan man liksom vara frisk efter det sen!
Sånt man inte kan styra över, tyvärr.

Jag, som aldrig har följt Grey´s anatomy, kommer bli tvungen att se detta ikväll. Man har ju sett ströavsnitt, men aldrig följt det. Jag har ju som bekant lite problem med hela den här sjukhusgrejen..
Men eftersom folk har talat om för mej vad som kommer hända med George och Izzie (eller vad hon nu heter) så måste jag ju se detta med egna ögon!
:)

Inga kommentarer: