söndag 20 september 2009

Handla skor.. :)

Fan, vad slö jag är! Tvingade med mej Jennie, Mårten och Albin till Donken i förmiddags för lite lunch.
Sen låg vi i soffan och kollade Idol-reprisen.. Sen blev jag sådär akut uttråkad och sa till Jennie att jag ville köpa skor.
Så jag "lånade" 1000:- från mitt sparkonto och så begav vi oss till Skopunkten. Dumt gjort, jävligt dumt gjort..
Jag har redan lite dåligt samvete, och jag har nyss kommit därifrån. Det är ju trots allt så att jag redan nästintill har halverat mitt sparkonto denna månaden tack vare Projekt Angeliqa. Men va fan..
Och så bestämde jag mej igår för att shoppa lite smått och gott i stan istället för Skopunkten. Skopunkten kan vänta tills lön, tänkte jag. Puh!
Jag lovar och svär, det första jag ska göra när jag har fått lön är att sätta över minst 1500:- på sparkontot, som tack för lånet av sko-pengarna. För att lätta mitt dåliga samvete. Jag vet inte vad jag tänker med ibland.. :)
Kanske blir det till och med en extra slant som åker in där som tack för lånet av tapet-pengarna.. ;)

Upp med hakan, Angeliqa! Nu har du dina fina stövlar, dina fina stövletter och dina oerhört fula uggs! :)
"Lite fattigare på kontot, men lite rikare i skor.." Är det inte så jag brukar säga, Jessica? ;)

Inga kommentarer: