lördag 29 augusti 2009

Orolig..

Jag har verkligen målarfärg över hela kroppen!
Är hungrig, har inte ätit idag.. Väntar på lillasyster, sen blir det räkor, grekisk sallad och tzatzikibröd! Ska bli så gott!
Började bli lite smått orolig, när hon inte hört av sej och hon sa att tåget skulle vara framme typ 20.
Har ringt tre gånger, men mobilen är avständ/ingen tecking.
Men jag kollade upp på tågsidan nu, tåget rullar in i Karlskrona tjugo över, så än så länge finns det ingen anledning att vara orolig.
Jag har ont i kroppen, och känner bara för att sjunka ner i soffan med täcke och kudde. Den här helgen har hittils tagit kol på mej. För att inte tala om hur Håkan måste känna sej. Mamma har med varit duktig.. :)
Det gör så ont på min skadade hand att jag nästan gråter när det kommer vatten på. Skulle tvätta händerna innan jag lagade mat, och det gjorde så ont att det nästa kom tårar - på riktigt! Nu funderar jag på hur jag ska lösa det när jag duschar ikväll.. Haha! Fia får hjälpa mej! Som mamma fick göra när jag hade ett skadat, köttigt ben. Jag satt på en stol i duschen och mamma duschade mej.
Haha.
Jag bjuder på en bild när jag hade köttigt knä - fast jag har ingen bild på knät, jag har bild på ögat som var lika köttigt det. ;)

Inga kommentarer: