lördag 22 augusti 2009

Nostalgi! :)

Skäms nästan att jag gnällde att jag har tråkigt.. ;)
Frågade min Johan lite snällt om han inte ville ha tråkigt med mej, eftersom vi ändå skulle ligga på varsitt håll och ha tråkigt idag.
Och det ville han. Så han kommer sen, och fram tills dess sitter vi och är sjukt dryga på MSN med massa gamla nostalgiska låtar, såna man nästan har glömt.
Först skickade han Celine Dion - my heart will go on.. Och vi bara MÅSTE se Titanic ikväll, Johan! :)
Sen skickade han Peter André - mysterious girl. Haha, jag får flashback från tiden från förr, när Jennie bodde i ettan ovanför pappa.
16 år var jag, typ, och knatade upp där när jag visste att det var party.. ;) Haha.

Musik är minnen.
Fan vad härligt.
Titanic ikväll då - har jag ens den? Måste kolla det. Nu på en gång!
(Alla känner väl mej, har jag bestämt sej för nåt och om det inte blir som jag bestämde så freakar jag ur.)

Inga kommentarer: