söndag 23 augusti 2009

Livet på landet.


Tack pappa, Malin, Malins mamma, Martin, Robin och Adam för idag!

Har haft en supermysig dag hos Malins mamma på landet! :)
Först hämtade vi upp min farmor, och sen åkte vi hem till Malins mamma. Där har vi ätit god mat och mysit i det fina vädret hela dagen lång! (Och jag har lyckats brännässla hela fötterna.)
Farmor tyckte det var skönt att få komma ut lite. Hon är så fin, min farmor.. :)

Efter en stund fick pappa, jag och Martin för oss att vi skulle spela volleyboll. Så tillsammans med Robin och Adam "byggde" vi en volleybollplan med nät och grejer. Sen stod vi i hettan och spelade. Det var längesen jag spelade volleyboll, det är verkligen så kul!
Och så har jag skjutit med nåt slags gevär. :) När jag frågade om jag fick testa så sa killarna :
"Aa, visst, men räkna med att det är rätt svårt och det kan göra rätt ont i axeln.."
Pfft!
Jag var den första som lyckades skjuta ner den där jävla flaskan, på första försöket dessutom! Inte illa. :)
Där hade de stått i timmar och försökt få ner flaskorna, och så kommer jag.. På första försöket. Yes, I´m good.
Mamma ringde innan, de hade kommit hem som tur var. Hon hade handlat massa fint till mej, så jag får åka dit någon dag. Fina mamma.. :)
Dessutom ser det ut som att "projekt Angeliqa" börjar redan i helgen. Mamma var kanske inte jättetaggad att börja NU, på en gång - men till helgen var det OK för deras del.. Så nu ska jag bara ta mej till IKEA med, och så måste jag bestämma mej för en soffa - sen kan vi dra igång på riktigt!

På lördag, alltså. Kan du då, Marie? :) Åh, vad roligt det ska bli - ser verkligen fram emot att få fixa till det här hemma! Ska bli jättekul!

Men nu ska jag bädda ner mej och läsa bok, min andra Janice-bok. Sen ska jag sova, dags att återgå till jobbet imorgon alltså.
Piggelin klockan 06.10.
Don´t think so..
Puss!


2 kommentarer:

Anonym sa...

önskar jag var där..

Elina sa...

Visst är det så!! Du är så klok =) Ja, jo det blev rätt ok med tatueringen!! Hoppas bara att han känner sig klar snart ;)