lördag 22 augusti 2009

Jag lever. :)

Gårdagens passning av barn gick bra, det blev en hel del mys! Till slut var han så trött (men vägrade sova) att han satt i mitt knä och kämpade för att hålla ögonen öppna, men han somnade "av misstag" rakt upp och ner. Söta unge! :)

Var även hos Pettssons igår, det var ett tag sen nu.
Lillen fick ett vattengevär i födelsedagspresent, och det var ju poppis! :) Sedan blev det lite grillning och Jerry Springer såklart. (Obligatoriskt när man är hos dom, de är lika tokiga i det som jag!)

På kvällen skulle pappa K och äldsta sonen in till stan, så jag följde med. Det blev bio. :) Vi såg den nya med Brad Pitt, kan inte komma ihåg vad den heter - nånting med basterds? Den var i alla fall riktigt bra, tycker jag!
Slutet på den filmen var riktigt, RIKTIGT bra! :)

Fick välja mellan Johnny Depp och Brad Pitt. Jesus.. Det är svårt.. Men efter en lång stunds tänkande, och med en kö som bara växte så valde jag Brad.
Brad Pitt är trots allt alltid fucking Brad Pitt!
:)

Inga kommentarer: