söndag 30 augusti 2009

Jag är helt slut.

Tänkte dra lite nytta av att Fia var här i morse när vi vaknade, så jag frågade om hon kunde hjälpa mej upp med soffan till förrådet.
Vi fick ut den till vardagsrummet, men inte längre än så. Jag försökte till och med ta sönder den för att få ut den, men jag lyckades inte med det heller.
Så den jävlen står kvar. Och det retar mej!
Den måste ut i veckan, det är ett som är säkert. För på söndag ska jag och Mimmi till IKEA (längtar) och shoppa loss!
Och då ska både soffan, bokhyllan och TV-bänken vara ute ur mit hus!
Får ordna det i veckan, på ett eller annat sätt..

Fia och jag promenerade in till stan för att äta frukost/lunch/middag på Michels. Gott som alltid! Sen skulle jag in på Åhlens för att köpa plåster till min hand, och då visade det sej att kosmetikavdelningen var öppen.
Vandrade in dit och handlade för 200 kronor. Dumt. Jag skulle inte handla, skitdumt!
Men... Björn Axén har en ny serie med hårprodukter och då hittade jag nåt som jag tror passar mej (luktar otroligt gott också), nämligen en mjukare form av hårvax fast mer lättflytande eller hur man nu ska kalla det. 130:- hoppas innerligt att den är värd pengarna! :)

Tvätten nu.

Inga kommentarer: