måndag 31 augusti 2009

Din mamma jobbar inte här!

Alexandra.

Alexandra hade handlat två grejer till mej i helgen.
Dels två kökshanddukar i svartvitt (som gör sej jättebra i mitt svartvita kök) där det står "din mamma jobbar inte här". ;) Undrar vart hon vill komma med det!
Och så två jättefina ljus som jag redan bestämt plats på vart de ska stå.

Och förresten så införskaffade jag mej en mopp i lördags! Har klarat mej utan i fyra år, men nu var det dags tyckte mamma.
Hon var till och med beredd att betala den. Men hon slapp. Jag insåg ganska snabbt att nu är rätt läge att moppa golven. Och det har jag gjort många gånger sen i lördags. :)

Längtar till söndag.
Då avslutas Projekt Angeliqa.. ;)

2 kommentarer:

Jennie sa...

Javisst verkar det vara en bra jämförelse , :)

Jennie sa...

Ingen bebis inatt inte ! :) hih

tack så mycket !:)
Hoppas allt är bra ! Älskardej!