söndag 26 juli 2009

Tränat, handlat, slängt sopor. :)



Johan kom till mej vid tvåtiden, vi låg i varsin soffände och kollade på TV och var lata. Vid fyra pallrade vi oss ner till gymet.
Jag har alltså varit på gymet. Första gången på säkert en månad! Det börjad med att jag blev sjuk, och där efter så har jag bara haft otroligt dålig motivation till att träna!
Men idag var jag där, och det känns riktigt RIKTIGT bra!

Och nu ska jag ta mej en dusch, slänga ihop något litet att äta till middag och sen blir det Rachel Zoe. Efter det kryper jag ner med min fabulösa bok och läser tills jag somnar, vilket jag hoppas blir tidigt!
Imorgon är det måndag, imorgon någon gång under dagen landar Tobias i Sverige. Och imorgon är det bara fyra dagar tills det är min tur att flyga flygplan, ih. Jag hatar att flyga, jag är livrädd vid start och landning! Inte så farligt när man väl är uppe i luften. :)
Men som tur är går det så jävla fort tills vi är framme in the Big city! :)

Inga kommentarer: