fredag 17 juli 2009

That´s it for today.

Det blev stek i solen vid poolen, öl och bad (läs;kärringdopp, enligt Johan och Emma) och senare framåt kvällen blev det grillning med Johan, Mossberg och Anna. Var mysigt.
Fick mej en ordentlig massage med, i Johans pappas massagestol. Den är helt fabulous, ska fan skaffa en sån! :)

SMS:ade Alexandra innan med, att tänk om jag stöter på Nour i Stockholm.. ;) Chansen finns ju.. Vet ni vad hon svarade? Haha. Typ:

"Ah, men det har jag inte ens tänkt på, du kanske får träffa henne! Lova då att hälsa från mej, att du inte är den enda som avgudar henne och att jag med har försökt få tag på henne, så att jag kan skicka blommor och choklad!" :) Underbara storasyster. Snart måndag igen, längtar..

Apropå måndag, Tobbe åker till Cypern på måndag..
Och det skapar lite oro i mej faktiskt. Inte för det, de förtjänar att åka - alla tre!
Men jag tänker mest på svininfluensan.. *Peppar peppar*

Nu är jag så trött att det gör ont i ögonen. Ska stänga ner, och somna till SATC. Upp imorgon och tvätta. Man är ju inte arbetslös bara för att man är ledig, liksom. Tobbe kommer efter jobbet imorgon med, så då ska jag vara klar med tvätten är det tänkt.

God natt
!

Inga kommentarer: