lördag 18 juli 2009

Show me some passion!



Haha!
Jag älskar ju som sagt Tyra Banks. Och jag älskar som sagt Janice Dickinson. Och ännu mer älskar jag dom tillsammans!
Exempelvis i juryn på Top model. :)

Janice bad en av modellerna att visa lite passion. Modellen såg helt lost ut, hon fattade typ ingenting, och visste inte riktigt hur hon skulle bete sej.
Janice säger
:
- Do you wanna see passion? Tyra, let´s show some passion!
Sedan slänger hon sej gränsle över Tyra Banks, och börjar hångla med henne! Tyra såg livrädd ut, men var såklart tvungen att spela med.
:)
Jesus.
Undrar när jag ska få min efterlängtade Janice-bok egentligen? Känns som att jag hade behövt den i mitt liv, typ nu.

Ja. Tvätten är klar, helt klar. Invikt i garderoben, helt klart alltså. Det är värre åskväder än vad det har varit på länge här, och jag älskar det!
Det som är mindre kul är att jag ska ge mej in till stan sedan, för att handla lite gott att äta till middag. Tänkte möta upp Bisse när han har slutat, men det vet han inte om än. ;)

Inga kommentarer: