fredag 24 juli 2009

Shopping och poolparty.



Shoppingen - misslyckad.
Thaimaten - lyckad.
Poolparty - lyckat.

Fattar inte hur fan mamma står ut, ärligt talat.. Hela huset fullt av ungar, de var verkligen överallt! Kul att det var så uppskattat med just poolparty, iofs.

Håkan stod och svettades vid grillen och mamma satte igång hits of the 90´s och även lite discodunk från senare 80-tal. Och sånt gillas ju!

Rasmus : Agge, jag älskar dej för att du lärde mej hur man buggar! (Jag kan inte ens bugg, haha.)
Jag : Haha, jag älskar dej med Rasmus..
Rasmus : Men ärligt, Agge, hade inte du lärt mej dansa hade jag aldrig fått några tjejer!
Agge : Hahahaha, klart du hade, du är ju snygg!
Rasmus : Jaa, men hade jag inte kunnat dansa så hade jag aldrig fått Felicia på fall!
Tio år. :) Så lillgammal. Så underbar. :)
Det roligaste i det hela är att när han var ett par år gammal brukade jag ställa mej på knäna och snurra runt med honom, och då sa jag att vi buggade. ;) När han blev lite större så bugg-dansade vi, det var liksom vår egna bugg.

När partyt började lida mot sitt slut hittade jag min utslagna lillebror sittandes i en stol på baksidan med en läskdrink i ena handen och en klubba i den andra.
Belåten, men ack så trött.
Ser ni hur söt han är, min lillebror? :)
Alla säger att mamma pratar mycket. Och alla säger att jag pratar mycket. Nu har vi även märkt av den tendensen i min lillebror, och när jag påpekade det innan så hugger han direkt :
- Jahaa, och vem tror du att jag har fått det ifrån då? Dej såklart!
Lika rapp i käften som sin syster också.
;)

Inga kommentarer: