söndag 12 juli 2009

Så. God natt. :)

Och så var boken av Janice Dickinson hemklickad! :)
Det ska bli intressant, det här. För det första är boken på engelska. Inte för det, jag är rätt bra på engelska.
Men för det andra så har jag ju dåligt tålamod! Jag brukar inte läsa böcker. Inte alls, faktiskt.

Om jag ska läsa en bok så måste den fånga mej väldigt snabbt, dvs att första kapitlet måste vara väldigt intressant för att jag ens ska fundera över att fortsätta läsa den.. Annars ger jag upp!
Men med denna boken räcker det ju för fan med att se framsidan, så är man intresserad! :)
Vi får hoppas på innehållet är lika intressant.
"Man ska aldrig döma boken efter omslaget" sägs det ju.

Janice-boken lär ju vara en bok i min smak. Och förmodligen kommer jag inte heller erkänna om den suger, bara för att.
Tar jag mej igenom en engelsk bok, (för det är ju lite svårare att läsa den på ett annat språk oavsett) så kanske jag klickar hem Tyra Banks böcker sen med, vem vet..
Och så har jag lovat Fia att jag ska läsa Twilightböckerna. Varför det, när man kan se filmerna?
;)

Förresten så har jag, Ale och Ante varit och hälsat på Fia när hon jobbade på Donken idag! Hon var jätteduktig. Sölig, men duktig. ;) Haha.
De flesta bakom disken var iofs rätt söliga, det såg ut som att alla var livrädda för att halka! :)
Köpte två cola-glas till min lilla samling, haha, så nu har jag två rosa och två lila. :) Perfekt!

Och by the way - Fiona serverade Timbuktu och hans vän häromdagen! :) Ett litet missöde gjorde att hon gav vännen fel mat. ;) Hon är ju ny, det är sånt som händer!
Men det löste sej, de var mycket förstående mot henne, haha. :) Tur för henne att hon är söt.
Duktig du är lillasyster!

Nu är det GOD NATT. :)

Inga kommentarer: