söndag 26 juli 2009

Painting shadows.

Fick med mej ett plagg hem från stan igår. Vad är det med mej?
Nu letade jag inte precis, eftersom vi hade fullt upp med annat också, men det brukar oftast vara när jag inte letar som alla kläder bara slänger sej över mej och skriker : köp mej!
Men icke.
Kanske är bra i alla fall, allting har ju två sidor. Det ger mej mer pengar att spendera i Stockholm - the big city. ;)
Och bara för att jag älskar att spendera pengar så vill jag ju liksom inte tömma sparkontot för det, det är alltid bra att ha lite pengar där..

Efter shoppingen igår fick jag vara med om Williams allra första biobesök. Det blev Ice age 3 igen, haha. Jag har sett den på bio två gånger denna veckan!
Men det gör ingenting, för den är riktigt kul!
William skötte sej utmärkt med, jag är riktigt imponerad att han satt still hela filmen igenom. Fina unge!
Men såklart, får man se det man älskar mest in action (dinosaurier) i 90 minuter, så kanske det är lättare.. :)

Senare på kvällen när vi var hemma hos Marie så slingade vi hennes hår och drack lite vin. Åt räkor och vitlöksbaguetter och kollade på film.
Jag var väl hemma kring 12 inatt. Och så ställde jag klockan i morse, bara för att jag ska vara trött ikväll, och somna tidigt.
:)

Idag är jag på mitt bästa "sakna-Tobbe-humör".. Inte kul! Inte kul..

Inga kommentarer: