lördag 11 juli 2009

Kolla, kolla, kolla!



Sa till Tobbe innan att jag hade hittat en sak som jag ville ha. Visade honom ifrån min tidning.
En Mulberry-väska. Duktigt fin.
När han fick se priset så vred han lite på sej. "Kanske om jag vinner på lotto.."
Den kostar 34.000:- och OM han vinner på lotto, så ska jag fjäska till mej en sån. ;)

Nu åker han till Cypern om två veckor. Tråkigt för mej - kul för honom! Kommer ju kännas saknigt. Min älskling..
Men då tänkte jag positivt, att han kanske kan få hem en billig liknande väska, så länge? Tills han vinner på lottot då. :) Haha!
En Fendi duger också bra, en sån har jag velat ha så länge jag kan minnas! :)
Men mest av allt vill jag att han kommer hem hel och fin. Och brun. :)

Nu lagar han mat till mej. Jag beställde falukorv och mos. Halvmåne-falukorvar! Viktigt. Tobbe fixar.
Han är fan bäst. Alla borde ha en Tobbe. :)
Sjukt bäst!

När jag har tittat klart på detta avsnittet av Janice så ska jag se ett avsnitt eller två av Top model, säsong fyra.
Gott.
:)

1 kommentar:

Malin Khazaal sa...

Ni e så fina tillsammans. Hoppas ni hänger ihop for evva :)