söndag 19 juli 2009

Kalasdags!


Ballonger - check!
Paket inslaget - check!
Sparkcykel och ballonger, det är bra skit! :)




Nu har min Tobbe åkt hem. Usch. Känns redan tomt! :( Jag hoppas de får en underbar semester, och att Cypern fullkomligt kryllar av vackra handväskor! ;) För iså fall får ju till och med jag ut nånting av den här resan. Haha.
Tur att Alexandra kommer redan idag. Först kalas, sen kolla på Rachel Zoe - sen sova.

Nu är det dags för mej att göra mej i ordning, jag har liksom inte hela dagen på mej! Ska försöka hinna plocka undan lite här med. Och fråga mej inte hur jag ska bli av med doften i köket. Simon och Daniel kom ju igårkväll, och jag tände vattenpipan, som för övrigt inte har varit tänd på ett år, typ. Och nu luktar det äpple i hela mitt kök! Det luktar inte gott. Inte gott..

På återseende!

Inga kommentarer: