fredag 24 juli 2009

I've got the world on a string, I´m sitting on the rainbow.


Jag drömde att jag gjorde silikonläppar! Snacka om besvikelse när man vaknar och inser att det inte är sant.. ;)
Steg upp, betalade alla mina räkningar. Det ser lovande ut, det luktar shopping känner jag! :)
Ska in och äta lunch på Thai med Johan om ett par timmar, och efter det kanske jag vill kika lite på Gina och H&M.

Kanske fika en sväng med farmor, faster och pappa. Jag får se vad tiden räcker till.


Jag ska ju vara kalasvärd tillsammans med lillasyster senare. ;) Blåsa ballonger och se till att barnen sköter sej. Mamma kommer ju få hålla koll på barnen i poolen, och jag och Fia får styra upp, och eventuellt rodda om allt annat.

Det blir säkert bra.


Kaffe, sen dammsuga lite.
Bara ett litet tag till, sen kommer min älskling hem! :)

Inga kommentarer: