tisdag 28 juli 2009

Det närmar sej Stockholm! :)



Varje gång jag tänker på att det är typ EN dags väntan kvar tills jag har parkerat mitt ass i Stockholm gör mej alldeles stirrig!
Jag längtar, jag längtarmycket som ett barn innan julafton!
Johan hade beskrivit det som att det "pirrar i muffen" när han tänker på det, hur nu det är möjligt.. ;)

Det var rätt roligt, idag stod ett gäng på jobbet och pratade skämtsamt om att Pridefestivalen hade dragit igång, och de pratade regnbågar hit och dit.
Och så kom jag. Och då sa den ena :
- Har du hört det, Agge? Att Pride drar igång denna veckan?
- Mm, jag ska dit på torsdag! Wii!
Tystnad. Lång tystnad. De tre tittade på varandra, och sen kläckte samma kille :
- Jahaa. Ska DU dit? Jaha, men alltså..
- Vad? Att man måste vara homosexuell för att befinna sej i Stockholm under Prideveckan? Nej. Så är inte fallet. Jag är inte homosexuell, men min bästa vän är det. .
- Är det en kille eller en tjej, din bästa kompis som är homosexuell?
- Kille.
- Jaha..
Lika roligt varenda gång! Hade det varit en tjej hade jag fått tusen följdfrågor, men nu räckte det med ett "jaha"..
:)
Jaja, skit samma! Morgondagen kommer gå fort, Tobias kommer och myser, och sen hux-flux är det torsdag och jag slutar 13.30 på torsdag, och då kommer världens bästa Cilla och kör oss till flyget. Vi bör vara fulla innan klockan är 15, det bör vi hinna med. :)
Puss! :)

Inga kommentarer: