lördag 11 juli 2009

Back home.

Kolla noga på Brad Pitts ansikte innan han blir skjuten! ;) När Alexandra och jag såg den filmen så skrattade vi och spolade tillbaka säkert 100 gånger!



Nu är jag hemma, och det har varit jättemysigt!
Gårdagen spenderade vi med att vara barnvakter till en tvåårig flicka och två tvillingflickor på tre månader.
Stekarn och Kräkarn. Jennie fick Kräkarn. Mysigt! ;)

Sen har vi mysit och pratat skit. I två dagar. Mysigt! :)
Höll dock på att go bananas på min pappa igår, helt i onödan. Trodde inte att jag skulle hinna fixa med biljetterna och det, och så blev jag arg. Fick såklart dåligt samvete så fort vi hade skiljts åt, som vanligt.
Men jag kan inte riktigt kontrollera mitt menshumör, och det retar mej lite. Och så kan jag bli irriterad på att pappa alltid är så förstående också, haha. Aldrig är det nog! ;) Förlåt, alla.

Tur att jag inte behöver förklara mej så mycket för Tobbe. Han väntade snällt på mej när jag kom hem, kaffet stod på och så hade han köpt choklad till mej! :) Så söt är han, min fina..

Inga kommentarer: