torsdag 16 juli 2009

Angels of clarity.

Nu är jag hemma igen. Satte precis igång lite musik, Jessica Simpson.. ;) Haha.
Jag har världens huvudvärk, och har haft det nästan hela dagen. Det kan vara så illa att jag börjar bli sjuk igen, men det är fan bättre att jag får det nu i så fall, än att jag får skiten när vi är i Stockholm!

Mamma och jag stannade på Maxi för att handla lite. Lite.. :) Haha. Det här med att shoppa, oavsett var, är nog ett släktdrag. Mamma skulle bara ha lite grejer. Och hon fyllde en vagn med typ sex matkassar.
Själv kompletterade jag mina otäcka oranga underbara kaffemuggar med likadana ljushållare! :) Det är inte jag som tycker att muggarna är vidriga, jag älskar dom! Men Tobbe vägrar dricka i dom, av någon konstig anledning.. ;) Haha. Jag menar 70-talsmuggarna nu. Jag ska visa bild sen. :)
Fick även tag på en liten present till Abbe som fyller år på söndag!

Måste bara säga, haha, min mamma äger!
Johan och jag har lyssnat sönder ännu en fjortislåt. "Fest hos mej" heter den, klicka på den här nedan och lyssna.
Så när jag låg i soffan hos mamma idag, så hörde jag mamma nynna ute i hallen.



Den är så löjlig, så jävla dåligt gjort! :)

Mamma sjöng alltså :
"Nu kör vi igen.. Kommer du, kommer du, kommer du ihåg hur vi gjorde?" :) Söta, SÖTA mamma! Förklaringen till varför hon kan alla dessa fjortislåtar är att flickorna på fritids spelar dom om och om igen. Till slut fastnar de på hjärnan, uppenbarligen! :)

Inga kommentarer: