söndag 21 juni 2009

Oh, baby - I would die for you.

Puh, vilken dag! Den har varit mysig, men nu är jag trött.
Ställde ju klockan på åtta, för att vara trött ikväll. Vilket jag är. :) Sen kring tio satte Jennie och jag oss i bilen, och det bar av mot Markaryd för att hämta hem vår bebis (som inte är någon bebis längre).
Där har vi ätit grillat, pratat skit och gosat med Abbe.

Lyckligtvis tittade Jennies farmor in. Detta gillar vi! :) Hon var barnvakt åt sitt lilla barnbarn, och var helt upprörd över Internet!
Barnbarnet (Jennies kusin) hade kommit hem till sin farmor med en papperslapp. På lappen stod det SVAMPBOB på ena sidan och www.youtube.com på andra sidan. Detta hade hans storebror skickat med honom.
Nu till det roliga : När farmor skulle hjälpa sitt barnbarn att titta på Svampbob via Internet så kom det fram sånger som hon inte alls tyckte var lämpliga för barn! Och jag skrattade så jag höll på att .. ;)

Sen går hon vidare in på vad Dr.Phil hade sagt om sånt där (hon är tokig i Dr.Phil) och återigen skrattade jag så att jag höll på att avlida.

Nyss hemkommen, och mer shoppingsugen är nånsin! Har suttit i bilen på väg hem och klurat på vad jag ska handla när lönen kommer.
Bland annat ska jag ha en kort jeansjacka som jag har sett ett par gånger. Har aldrig riktigt fastnat för den, men nu - helt plötsligtmåste jag ha en sån. ;) , mina vänner. På lördag stundar det shopping som aldrig förr! Passa er.

Nu : Brody, duscha, sen sätta på Top model och somna till det.
Life is great, och jag är så satans trött!
:)

Inga kommentarer: