måndag 15 juni 2009

Natti.

Har fått umgås en stund och prata skit med Marie. "Tränat" och handlat nya numret av Elle, en tidning jag inte vanligtvis köpet, men som jag kände att jag behövde idag.
Och vad fick jag se så fort jag slog upp den? Ett reportage med Nour, ni vet min idol.
Mycket bra.

Och så har jag tittat ut en tröja jag ska köpa, för att stödja AIDS-kampanjen som H&M har just nu. (Jag säger att det är för att stödja, men i själva verket vill jag bara ha den och kan man gynna någon annan på köpet, så fine by me.)
Var och kikade häromdagen, men hittade ingen som föll mej i smaken. (Okej att man köper den för att gynna andra, men jag ska fan kunna ha den på mej också.)
Men så idag hittade jag den som Dita von Teese har designat, och den måste jag ju bara ha!

Jobba imorgon, sen ledig ett par dagar. Thank God. Inte för det, mitt jobb har varit ovanligt kul idag, och jag har varit på ovanligt bra humör idag - trots PMS och dåligt morgonhumör!
Men.. Jag behöver ledighet, precis som alla andra.
Jag behöver andas ibland, jag med.

Tycker min fina storasyster skulle varvat ner lite också, kanske följt med mej och Johan till Stockholm Pride - käka rohypnol och sola på torget och kolla in Michael Jackson-imitatörer på plattan..
Ska nog faktiskt bjuda med henne. Hon får ingen rohypnol, dock.
Det är vi för snåla för! ;)
Natti.

2 kommentarer:

Bögen på fotknölen sa...

Haha, såg ale uppe bland alla SLM bögar på priden, hahaha jesus vad jag började garva....

Anonym sa...

vad du är underbar! Hade jag kunnat hade jag jättegärna följt med er! Nästa år? Puss ale