tisdag 9 juni 2009

Here it comes!


Bild från Google.



Nu ska jag berätta varför jag är kluven. ;) För det är verkligen ett I-landsproblem!
Martin skickade ett SMS innan, och frågade om jag ville följa med och se Mötley Crue imorgonkväll i Köpenhamn och även göra ett litet stopp i mitt älskade Malmö! (Passar ju skitbra eftersom jag går på ledighet imorgon.)
Biljett gratis, tack vare att Stoffe har bestämt sej för att inte palla. ;)
Det jag får betala är ju tåget, och maten. Bor gör vi också gratis.
Och jag gillar Mötley. Tack vare Martin.
Jag är ju mer en metaltjej, som sagt - men Mötley gillar jag! Tack vare Martin.

Men nu är det ju så att imorgon ska jag och Fiona mötas på stan ju, och på torsdag morgon har jag ju lovat Isaac att jag ska titta när han spelar gitarr på sin skolavslutning!
Jag har verkligen lovat, och han ser fram emot att jag ska vara där! Det gör mej kluven.
Ringde mamma innan, och hon sa att jag skulle göra det jag kände för, men OM jag bestämde mej för att åka till Köpenhamn så skulle jag hitta på en annan ursäkt till Isaac. Så att han inte blir ledsen. Det är ju det sista jag vill. :(

Men så är det också såhär : Att de pengarna jag får lägga på att åka tåg, hade jag behövt till rätt mycket annat. ALLT händer nu! Metaltown, om jag nu kommer dit..
Johan och jag planerar ju även att åka till Pridefestivalen. Där ska det shoppas, åkas tåg, ätas och kanske till och med inköpas Pride-biljett.
Sen har vi utlandsresan, som kanske komma skall.. (Förmodligen hade jag inte sparat dessa pengarna tills dess ändå, kanske, men tågpengarna känns mycket eftersom jag inte får nånting fysiskt för pengarna! Därför jag gillar shopping. Där får man nåt med sej hem när man har gjort av med en massa pengar!)

Jag har ett par timmar på mej att klura vidare, annars tar någon annan biljetten.

1 kommentar:

martin sixx sa...

jag ser verkligen inte problemet