lördag 20 juni 2009

Hemma igen. :)



Igår vägde jag 55,5 kg. Till det har jag bara en sak att säga och det är : Bra - BRA!
;)
Jag åkte ju som bekant hem till min mamma i ösregnet idag. Satt och drack kaffe och pratade skit en stund, och senare på eftermiddagen blev det grillning.
Gott!

Sen plockade Fröken Andersson (den fabulösa) upp mej för lite mys. Ananas, mango och sprit. Det är det enda som behövs! :)
Vi bestämde oss vid halv åtta att vi skulle se en film och blanda en drink. (Själva valet av vilken film brukar ta två timmar att bestämma, men idag bestämde vi oss relativt fort för att se Helen´s små underverk.)
Klockan halv elva hade vi fortfarande inte ens satt på filmen, utan vi satt och gapskrattade vid Youtube, som vanligt! ;)
Antingen pratar vi oss igenom filmen, eller glömmer vi att sätta på den.
Så är det.

En heeel del Raj raj har det blivit idag, Jennie är en av få som jag inte riktigt har tjatat ut det hos. Än. Hon har bara sett varje klipp ungefär 20 gånger, det är ganska mycket färre gånger än vad både Tobbe och Johan har fått stå ut med! ;) Så vi kör på det ett tag till.
Knark i kakan? :)

Jag har bestämt mej för en grej med! Jag ska lära Jennie att dansa shuffle. (Vet inte om man kallar det för dans, vad säger Johan om saken?)
Men i alla fall - måste först lära mej själv. SEN lära Jennie.

1 kommentar:

Anonym sa...

Of course vi kommer att lära oss love!! ;) Vad säger du om en road trip imorgon?? Solbrillor (för det ska bli fint väder), skitsnack, kanske donken på vägen och sen lite solning hos mamma innan vi drar oss hemmåt med en liten klump i bagaget??? Lovely eller hur?? Tack för en underbar kväll!! PPP ;) (eh du fattar att det är från Jennie va??) =)