fredag 12 juni 2009

Hemma. Igen.





Lilla Abbe. Som faktiskt inte är så liten längre!






Jennie och jag skulle mysa lite ikväll, och Johan var medbjuden. Vi måste kunna leka alla tre, utan sura miner.. ;) Två och två går bra, men så fort vi blir tre så funkar det mindre bra! Men vi är stora nu, alla tre, och vi måste lära oss.. ;) Men Johan ville icke ikväll, han var "upptagen". Puh! :) (Han hatar Talang, dessutom..)

Jennie och jag lagade tacos, och jag är fortfarande proppmätt! :) Efter det kröp vi ner till Talang 2009 - finalen. Och enligt mej var det helt rätt vinnare, den här "trollkarlen" är ju hur cool som helst! Fast iofs - alla som kan trolla imponerar på mej, jag är fascnierad av sånt.
Jag vill inte leta förklaringar till hur han gör, för mej räcker det att han får mej att tro att han gör nåt han egentligen inte gör. Och denna killen, Charlie (hette han så?) han är ju jätteskicklig!

Nu blir det sängen. Poker och lite Raj raj. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=c8K5NbYRLiw
"Och så tycker jag att du ska stressa mindre i fortsättningen!" :)

Inga kommentarer: