tisdag 23 juni 2009

Fint det. :)

Ska bara glänsa lite. ;)
Idag har vi haft prisutdelning på jobbet. Vi har för en månad sen ungefär kört en liten tävling med finfina priser i potten.
Jag vann en Sodastreamer! :) Skitbra! Jag har ju redan en, men det har inte Tobbes mamma. :) Och hon har sagt vid nåt tillfälle att hon skulle vilja ha en, så det är fixat! ;)
Och syster, kära syster.. Hon var såklart strået vassare.. Jag är inte förvånad! :) Hon kammade nämligen hem platt-TV:n!
Duktigt jobbat, Ollie! :)

När jag gick från jobbet så ordagrannt slog värmen emot mej! Har ju suttit inne hela dagen, och när jag kom ut så kände jag hur jäkla kvav värme det var!
Fast jag gillar det.
Har ju suttit och frusit inomhus, så då kvittar det hur varmt det är ute - bara det är varmt! :)
NU kommer sommarvärmen. Stanna kvar ett tag till, jag har semester vecka 28!

Förresten, Elina. Jag har en bra lösning, så slipper Abbe och jag bli ovänner / stressa på lördag.
Jag hänger med Jennie till er på fredag, så firar jag Linus då. :)
Så hinner Abbe och jag med både lite shopping och stek i solen innan det är dagisdags.
Så, Elina - om det är OK för dej så kommer jag på fredag?

2 kommentarer:

Elina sa...

De e ok =) Bara kul att ni kommer och inte struntar i det helt. Linus kommer bli jätte glad =)

Anonym sa...

Åh men grattis till er båda!
Har t o m för mig att Alexandra berätta för några dagar sedan att hon förr eller senare vill ha en platt-tv och slänga ut den gamle klumpen. Det blev förr, hihi!

Ni är så duktiga!!