tisdag 16 juni 2009

DH-maraton?

Desperate har nog aldrig varit så förutsägbart, men samtidigt så spännande! Jag sitter hela tiden och väntar på smällen!
Trodde ett tag att Dave faktiskt skulle skjuta ungen.. Bara för att bryta det förutsägbara.
Och när jag trodde att timmen var slagen, och jag började förbereda mej för Hell´s Kitchen, så inser jag att detta blir ett långt avsnitt av DH!
Inte mej emot, jag älskar skiten!
Men samtidigt sitter jag bara och stör mej på att det är så spännande att jag inte kan sitta still. Vänder och vrider mej hela tiden..

Ringde min mamma idag, igen, och frågade om hon trodde att jag har ADHD. Hon sa att hon anade det när jag var liten, men inte nu. Plus att doktorn sa när jag var liten att det inte var någon fara. ;)
Får väl lita på det.

Nu börjar det igen. Jag är ledig imorgon. :)

Inga kommentarer: