lördag 13 juni 2009

Bor du inte i Kalmar då? :)



Bebisen på bilden har inget med texten att göra. ;) Var bara tvungen att visa hur Albin hade sett ut med afro-hår! :) Söt!

Sitter och planerar med min fina kusin att jag faktiskt ska komma snart och hälsa på. Men då kom det fram att hon INTE bor i Kalmar, som jag har gått omkring och trott, haha. Hon har flyttat (det visste jag) men att hon hade flyttat till Emmaboda visste jag inte! ;)
Grejen är att vi har nästan daglig kontakt, och se så bakom flötet man kan vara! Trodde att det ingick i family-updaten, som fortfarande inte har uppdaterats. ;)
Men så är det.
Mysa ska vi göra! Ska kolla igenom mitt lediga schema, och så ses vi mitt hjärta. Äntligen. Inte en dag för sent. :)

1 kommentar:

Jennie sa...

åhååå . underbart ! snart så , det ska bli underbart verkligen . Nej det är inte en dag försent ..

men vi pratar nog om viktigare saker än vart vi bor , :) eller nej , förresten , det gör vi inte alla gånger .

familjeuppdaten var det jaa ! hur går det med den egentligen ! :) haha