onsdag 24 juni 2009

Bio idag, dude!

Direkt när jag kom hem så gick jag in på min Internet-bank och tjuvkikade på vad jag får i lön imorgon. Och det ser bra ut.
Det blir definitivt att jag unnar mej lite på lördag! :)

Ikväll blir jag inte långdragen, mina vänner.
Dels så är jag as-trött och dels så ska jag på bio med Tobias och Simon. Och vi tar den sena, är det sagt - vilket kommer innebära att jag är dödsslut ikväll.
Men skit samma - Transformers it is!
Gillade ju ettan, trots att jag inte gillar "såna" filmer i vanliga fall! :)

Det är OK om jag är lite trött imorgon, det är OK.. Jag kan omöjligt bli tröttare än vad jag var igårmorse i alla fall.
Blir nog inte mycket till sovmorgon i helgen, men på söndagkväll ska jag lägga mej skittidigt.
Det har jag redan bestämt.

Inga kommentarer: