torsdag 28 maj 2009

Ursäkta, men jag äger! :)


Bild från Google.




Jag vågar faktiskt kalla mej överjävligGuitar Hero III - Legends of rock! :) Jag låg länge på nivå medium, och så stal jag Tobbes Nintendo Wii med tillhörande spel. Och har faktiskt sakta men säkert klättrat från medium till hard, och från hard till expert!
Expert-nivån är dock lite överkurs för mej, det går, men mer än så är det inte. Jag har ju inte fullpott, om man så säger.. ;) Har väl lite svårt att hantera hastigheten på expert.

Men hard kan jag hantera lätt - där har jag snart plockat vartenda rekord, och tro mej - Tobbe är expertGH! Han klarar av expert-nivån med god marginal!

Jag ska ärligt erkänna att jag är lite stolt över mej själv. Mycket stolt, med tanke på mitt dåliga tålamod.
Min taktkänsla är det absolut inga fel på, men mitt tålamod är det värre med.
Men jag klarar det, och jag gör det jäkligt bra! ;)

För övrigt, Jennie, så tycker jag att vi kör update på onsdagar, som det ska vara. Skäms på oss som har struntat/glömt/inte orkat detta på senare dagar. Men nu tar vi oss i kragen och kör familjeinfo på onsdagar!
Bra! :)

Nu : Raj raj.
Och nej, det blir aldrig tråkigt.
:)

1 kommentar:

Jennie sa...

Aboslut ! vi kör på onsdagar !