lördag 30 maj 2009

Shoppat, och nu mår jag bra. :)


80-talsfest it is! Nu kör vi!
Som vanligt shoppade jag bra mycket mer än vad jag skulle. Det enda jag åkte in för att handla var ett par turkosa, plastiga örhängen och alkohol.
Japp! Det blev både alkohol, örhängen, halsband, två tröjor / tunikor och ett par Reebok-gympa-skor som jag har siktat in mej på. Som jag absolut egentligen inte skulle handlat nu, var det tänkt! Men jag är svag för Tobias och hans säljarkunskaper! ;)

Jag tror att både jag och min ekonomi överlever. Men jag måste få ett stopp på det här snart..
Det bådar inte gott!
Men så tänker jag på min mammas (och Maries) kloka ord : "Du kommer att kunna leva såhär en gång i livet, när du har barn och familj så lägger man inte hälften så mycket pengar på sej själv." Och det tycker jag är sunt, att tänka så.. ;) För jag sparar ju också, det gör jag.

Skit samma, nu är det 80-tal och alkohol som gäller!
Puss!

2 kommentarer:

Jennie sa...

Jag säger detsamma , SKITSAMMA , nu är det 80-tal och alkohol .. Alkohola lite från mig också ! :) hihi ..

du sparar ju faktiskt också , du är en duktig flicka ! ;)

Elina sa...

Håller på mamma. En gång i tidernas begynnelse sa hon samma visdomsord till mig och din kära syster. Vi valde oxå att lyssna på henne ;) o ack så rätt hon hade. Mammor är alltid klokast ;) Tack för igår babe =P