tisdag 26 maj 2009

Shame for you.

Idag fick jag ett telefonsamtal från Spanien, och jag blev så glad! :) Han hade hittat finfina solglasögon, som han skulle köpa till mej. Det får han gärna göra, jag älskar solglasögon!
Bad honom skicka bud med papi och Malin med, de kan gott kosta på varsitt par solisar till mej, de med. ;)
Fast helst vill jag bara att de kommer hem..

Fick även ett vykort på posten idag, från pappa, Malin, Johan, Marie, Anders och Valdemar.
Jag måste verkligen vara älskad. Där beskriver de hur gärna de hade velat att jag var med, och hur saknad jag är. (Och vilken bitch jag är, haha, det var en hälsning från Johan på kortet.)

Har precis varit och handlat lite mat och gott till kvällens (veckans) höjdpunkt. Desperate, givetvis.
Till mat blir det nåt gratängigt som jag bara fick för mej, jag har aldrig lagat det förut, men det blir gott - det känner jag på mej!
Till självaste DH blir det mango, kiwi och carambola. Jag dissar ananasen idag, det funkar inte..

Nu blir det Lily Allen och lite fix inför matlagningen!
Återkommer. :)

Inga kommentarer: