måndag 4 maj 2009

Psykopat? :)

Jag är så trött.. Flög upp som ett skott i morse, så det var inga som helst problem att stiga upp. Men det är mitt återkommande problem med att ha "sand" i ögonen som gör att jag är så tung i ögonen.

Hade dessutom en hemskt psykopatisk dröm inatt. Jag drömde att jag gick en mördarutbildning, jag skulle mörda Johan och Christoffer. De var helt med på det, de ville bli dödade av mej.
När mördar-dagen kom så ångrade jag mej vad det gäller Johan (vi har ju trots allt 16 år bakom oss), han tyckte jag var skitlöjlig och skrek att jag skulle döda honom. Men jag vägrade. Christoffer däremot.. Honom hade jag inga som helst problem med. Kommer dock inte ihåg hur långt jag kom, men jag hann inte döda någon i alla fall. Fattar inte hur man får ihop allt, egentligen.. Skumt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha, de håller utbildningar för allt möjligt nu för tiden! :)
Puaa Ale