söndag 24 maj 2009

Ny design. :)



Ser ni min nya fräscha design? :) Min egna designer Jennie (som även råkar vara min kusin) har fixat. Bara att be snällt, förklara lite kort hur man vill ha det, så fixar hon sen.
Telepati! Tack sötis!

För tio minuter sen ringde det på min dörr. Det var fina Martin, som hade uppmärksammat att jag hade tråkigt.
Så han kom upp med det roligaste jag vet - Happy tree friends! :) En hel DVD-film med typ en och en halv timmes nöje! Så snällt av honom!

Jennie och Mårten stod för middagen idag, det tackar vi också för! :) Hemmalagade hamburgare med massa tillbehör, och så pommes! Gott. :)

Nu ska jag duscha och sen krypa ner och titta lite på filmen. :) Sen ska jag sova, för imorgon är det jobb som gäller igen, medans Johan och co åker till Spanien!
Fusk..

2 kommentarer:

Anonym sa...

du har det för jävla bra du!!!

Elina sa...

fin design =)