lördag 16 maj 2009

Love is paranoid.



Gårdagen var mycket trevlig! Eftersom min papi fyllde år så gick vi till O´learys och drack lite öl och åt mat.
Gjorde music quiz med, och kom tvåa. ;) Mycket trevligt!

Jennie började gråta när jag sa att jag ville testa på Malmö. ;)
Förlåt, älskling. Men det är inget att gråta över, jag bor ju fortfarande här! Och ingenting är bestämt, det är ju bara en tanke från min sida.
Kan ju lika gärna vara en fix idé, lite feber som snart går över. Det märker vi. :) Fix idéer har jag gott om!
Jennie - JAG ÄLSKAR DEJ! Tack för att du finns i mitt liv!

Nu blir det kaffe, kaffe, kaffe. Ska jag ta den gula klänningen eller inte? Ser den för fin ut? Eller?
Fan. Dopet är klockan 13, jag tar bussen till Marie 12. Och jag har inte bestämt mej vad jag ska ha på mej. Och dessutom måste jag hinna sola innan, om jag ska visa benen. Jävlar..

Inga kommentarer: