onsdag 27 maj 2009

Hej, hej, hej!



Det har varit som att jag har gått på knark idag! En bra sorts knark då.. :) Jag har varit sådär studsande glad, på så otroligt härligt humör - och jag vet inte varför. Har säkert fått frågan fem tusen gånger idag : "Nåt speciellt som gör att Agge är på så bra humör idag?" Men nej. Inget speciellt. Mer sömn, kanske?

Har gjort mycket bra ifrån mej på jobbet idag, dessutom. Och så har vi haft väldigt skoj med, det är viktigt! :)

Jag hade min vanliga tur att Viktor jobbade ända till 20 med mej. Det gör en hel del att jag har pratkvarnen bredvid, det gör att arbetet blir både lite roligare plus att det går fort tills man är hemma igen!
Trots detta stod Pauline definitivt för det bästa idag. ;) (Är säkert roligare när man är där och hör det hela.)

Pauline : Kan man heta Git? *Uttalar det Giiiiit*
Jag : Jaa.. Fast det uttalas Gith!
Pauline : Jaha.. Okej.
Git : Hej, det är Giiiit!

:)
Förresten, är det någon mer än jag som inte tycker att den här Susan Boyle är så jävla bra? Ni vet hon som "chockade hela America" med sin fantastiska röst? Och okej, i förhållande till hur hon ser ut, så visst blev man paff att hon faktiskt kunde sjunga.
Men sååå jävla bra är hon faktiskt inte! Och jag är inte den som är tondöv, utan jag hör också att människan kan sjunga. Kan bara inte få in hur hon kan hyllas som så bra?

Inga kommentarer: