fredag 8 maj 2009

God natt. Nej?


Bilden är lånad från min bästa vän Google, och mannen på bilden råkade vara med i Step up 2 the streets, och jag tyckte att han var sååå ful.. ;)

Svängde inom Stadium innan, och vad fick jag se? Ett Puma-set, alltså både byxa och tröja! Till bebisar då. :) Det fanns en kvar, och var som tur var i Alvins storlek, jag ringde och dubbelkollade. Han kommer bli såå fin, gosungen!

Sen hyrde Johan och jag en film. En jävligt dålig Saw-kopia. Absolut inget jag vill rekomendera, inte till någon! Gag hette den i alla fall, och den sög.
Men efter många om och men så fick jag se Step up 2 the streets, den har jag velat se länge! Och den filmen kan jag varmt rekomendera. Mycket bra!
Så nu ska jag och Johan fixa ett eget crew och börja dansa ute på gatorna här. Vad tror ni om det? ;)

En dusch nu, kanske.. Och sen bums i säng? Eller kanske rent av försöka hålla mej vaken så länge jag kan, för en gångs skull? Nej. Jag ska tvätta imorgon bitti. :)

Jag har Malmö-feber. Hur tar man bort det?

1 kommentar:

Elina sa...

Genom o åka dit =P