fredag 1 maj 2009

Fortfarande seg.

Varför får man ångest när man ligger inne och sover när det är jättevarmt och underbart väder ute? Idioten.
Jag är så fruktansvärt trött, känns som att all sömn i världen inte hade räckt till! Tobbe och jag har legat i soffan och sovit och bara varit allmänt sega.

Och jag kunde inte vara mer sugen på en kall coca, detta ska jag alldeles snart åtgärda. Tobias åkte för en liten stund sen, och jag försöker få hit Johan igen. Han ville nog hem, han med, men jag känner att jag vill ut i solen. Och köpa coca. Det syndigaste som finns, nu när man har kämpat på så duktigt.
Förresten måste jag bara tillägga hur söt Johan var igår när han frågade om han fick sova hos mej :
- Får jag ta din soffa inatt?
- Självklart!
- Får jag ha TV:n på?
- Självklart!
- Får jag ett eget täcke?
- Ja, givetvis!
- Får jag två kuddar?
- Jaaaa..
- Får jag titta på Sex and the city-filmen tills jag somnar?
- Självklart.
Och så vaknar jag mitt i natten (Johan hade somnat ifrån filmen) med SATC-melodin på högsta volym! Gulle..

Och så en annan kul sak. Imorgon ska jag ju träna och så tänkte jag åka ut och titta lite på skor efter det. Marie ringde mej nu, frågade om jag var sugen på Växjö imorgon. Åh, ja. Jag var sugen! Shopping och lunch i Växjö istället! Wi! :)

Nu ska jag nog ut en sväng i det fina vädret. Med eller utan sällskap. :)

Inga kommentarer: