torsdag 14 maj 2009

Effektiv fettförbränning? Duktiga jag!



Idag är träningsdag. Egentligen.
Men idag kände jag inte för det, inte ens lite! Var mest pratsugen.. Men jag efterlyste någon att träna med, som kanske kunde få upp mitt humör lite. Insåg ganska snabbt att de flesta var ointresserade.
Så istället tänkte jag, eftersom jag som sagt var pratsugen, att Marie och pojkarna skulle vara hemma ikväll. Så jag ringde för att kolla om vi inte kunde gå en promenad.

Det blev en jättepromenad i form av Twilight och jävligt onyttig mat.
Jaja. En gång är ingen gång!

Marie startade det hela med att säga : Ska vi titta på Twilight? Jag är inte besatt längre, så skönt!
(Nej, Marie, man är absolut inte besatt om man ser filmen 14 gånger på två veckor!)
Nu har jag i alla fall en helt annan syn på det hela, jag har lite mer förståelse för de som faktiskt blir besatta, typ Marie. Jag har bara en sak att säga om det hela och det är : BITE ME! :)
Den var bra. Mycket bra!

Fiona säger att jag ska läsa böckerna, för det har hon gjort. Varför läsa böckerna när man kan se filmen, liksom?
Men ja, jag skaaaa.

Nu ska jag ta tag i min städning. Lite. Ett glas rött och en dusch?

Inga kommentarer: