söndag 24 maj 2009

Do-bi-do.. Da-Dam-dam!

Kan det inte bara börja regna så att jag med gott samvete kan gå bananas här hemma idag? Känns ju inte alls kul om solen skiner, men det ser ut som att Lord är på min sida idag. Regnet hänger i luften!

Jag har alltså så tråkigt att jag sitter och klipper ihop Raj raj-klipp i små SMS och skickar till Johan, rätt som det är ringer han upp och skrattar lite, sen lägger vi på, och då skickar jag ett klipp med Carola. Memories.. :) Hubbles!

Nu ska jag platta håret. Såhär kan jag inte gå omkring och se ut! Kanske någon ser mej genom fönstret och tänker : "Amagad, är hon krullig?!"

Kanske kan spela lite Guitar Hero. Så är lite av dagen räddad. Eller kanske jag rentav ska sätta mej och Internet-shoppa som en tok? Eller installera om wow? :) Ja, mina vänner. Det finns alltid att göra.

Bajs.

2 kommentarer:

Jennie sa...

Haha ! :) Jaa rätt ska vara rätt ! :) Men hon svarade på mitt mail , och skulle skicka grejjerna på tisdag , så mitt drygande lönade sig , hon hade visst varit sjuk .

Ja , kanske ny design ? :)

Jennie sa...

Absolut , jag kan göra det under dagen idag kanske ! :) hih . vad vill du ändra på tro ?