söndag 26 april 2009

Träningsvärk idag. Gott! :)

Både Johan och jag blev väl lite besvikna på sushin. Vet inte vad vi hade förväntat oss egentligen, det är ju liksom rå fisk. Men eftersom vi älskar asiatisk mat, och Ale älskar sushi så trodde jag att jag skulle gilla det.
Konsistensen var det inget fel på, det gick bra. Men det smakade alldeles för mycket hav för min smak!
Det slutade till och med att jag klöktes. ;) Av havsmaken. Men wasabin var god! :)

Efter det körde vi inom Johans äldsta storasyster på en kopp kaffe, och sen in till min mamma för att ge henne en puss. Och sen hem till Johan och så kollade vi på skräckfilm. :)

Nu sitter jag och överväger om jag ska sola eller inte. Sus och Elliot hämtar mej kring halv två. Efter att vi har gjort vad vi ska så kör hon hem mej till mamma. Håkan fyllde år igår, så han ska ju få paket. Och så ville mamma och Håkan att jag skulle gå igenom deras datorer, för de är sega och funkar knappt! Alldeles rätt person att fråga. ;)
Och eftersom mina småsyskon var så otroligt goa igår, och lillasyster tittade på mej med hundögon och frågade om hon fick sova här idag, så tror jag att jag ska låta henne göra det. ;) Var längesen nu.
Och lillebror. Fina, fina lillebror.. Han blev överlycklig när jag våldgästade dom igår, och så kommer den ständiga frågan : Det är lördag idag, du jobbar INTE imorgon, kan du sooooova här? Snääääälla Aaaaaagge?
Han ställer alltid frågan, och får nästan alltid samma svar. Stackarn.. :)
Nu blir det kaffe.

Inga kommentarer: