torsdag 2 april 2009

Städeri.

Har varit så förbannat trött idag på jobbet, ögonen har gått i kors. Vilket har resulterat i en och annan Bitterfitta-kommentar, i allmänhet då. :)
För jag har hela dagen suttit och tänkt, att när jag väl får komma hem så ska jag tvätta, diska, dammsuga och till och med moppa golven! What a life..

Frågade Ali innan jag gick hem vad meningen med livet är när det är DET man ser fram emot när man ska hem. Han skakade bara på huvudet, log lite, och sa att det är en ny dag imorgon. Har jag sagt innan jag gillar Ali och hans kloka kommentarer? :)

Så när jag kom hem sprang jag direkt ner i tvätten (tog en risk och blandade 30graderstvätten med 40graders, resultatet återstår att se), jag orkar inte tvätta mer än nödvändigt nämligen, vidare upp till Martin för att hämta moppen. Nej, jag äger ingen egen. Sååå ofta moppar jag inte golven! ;)
Hem igen, för att ta disken Egon, dammsuga, och skura golven. Har jävligt mycket kvar, men jag tog en kaffe-paus nu.. Andas lite.. Ska byta musik i spellistan.. Och andas.
Sen tar vi nya tag igen! Datarummet skiter jag i, där vistas jag knappt ändå. :)
Damma ska jag med göra! Och putsa fönstrerna, om jag har tid och ork kvar. :) För att putsa fönster kan vara bland det roligaste jag vet, och jag är ärlig.. ;)

Inga kommentarer: