söndag 5 april 2009

Söndag.

Jag har ju verkligen sett fram emot att få åka hem till Marie idag, att få träffa mina gull.. Och så igårkväll skrev hon ett SMS om att hon hade hög feber och mådde dåligt.
Gissa vem som blev gråtfärdig då? :) Jag har verkligen saknat dom, allihop!

Men så imorse vaknade jag av ett SMS där det stod att hon mådde bättre. Så jag ska ut dit i alla fall! :)
Vill ju så gärna träffa pojkarna med, det får inte gå för länge mellan gångerna! Jag vill ju att de ska veta vem jag är, och att de inte ska glömma.
Köpte stans snyggaste vårjacka till den lille igår, med matchande basker-keps till. Grå med vita kritstreck. :)
Och till Wille en såpbubble-pistol. Såpbubblor älskar jag!

För övrigt är jag mycket nöjd med vår makeover i mitt hem som Tobias och jag gjorde igår. Tänk vad så lite kan göra så mycket! Det ser så mycker mer bebott ut, eller vad man ska säga. Blev jättesnyggt!

Nu ska jag göra mej i ordning.
På återseende!

Inga kommentarer: