torsdag 30 april 2009

Metaltown!

Det finns numera endagarsbiljetter till Metaltown. Då är den stora frågan, eftersom Slipknot, Volbeat och Disturbed är på fredag och Manson på lördagen, vilken dag man ska ta. Jag får ju åka över dagen, eftersom ingen vill följa med..
Och valet för mej är inget svårt, trots att jag hemskt gärna vill se både Slipknot och Volbeat. Men för mej väger Manson tyngst, i alla avseenden!

Så, mina vänner och ovänner, den 27 juli ser ni mej ingen annanstans än på Göteborgs gator! Biljetten klickar jag nog hem i helgen, för då vet jag att det inte finns någon återvändo. ;)
Brittan kommer även till Stockholm i juli (hon som absolut inte skulle komma till Sverige), och där är biljetten betydligt dyrare. Får se hur det blir med den saken, är ju sugen på det med, förstås. Men som sagt, Manson är han som äger mitt bultande metal-hjärta, så metal it is! :)

Inga kommentarer: