fredag 3 april 2009

I´m miss world, somebody kill me.



Här kommer bilden på min skitsnygga tavla! :) Vad tycks?

Jag : Heeeej!
Johan : Mm, hej.
Jag : Vitlöksbaguette, ananas och talang hos mej ikväll?
Johan : Ja!

I affären började Johan dregla efter tacos istället, så efter en lång och tråkig diskussion så vek jag mej. För en gångs skull. Brukar annars alltid få som jag vill. Vi stod mitt inne på Willys när vi bara ställde korgen och gick. Vi stack till City Gross istället, Willys suger.

Nu har vi i alla fall legat här och skrattat åt Carina Berg och Pernilla Wahlgren, och ätit oss tok-mätta. Ananasen ligger fortfarande kvar i kylen.. Orkar inte.. :)

Imorgon ser det ut som att det blir en liten sovmorgon, sen åker jag hem till mami. På en kopp kaffe, bara. Sen kommer Johan och hämtar mej, vi ska kolla ut träningsskor (vi fick ett infall och bestämde oss för att börja träna som idioter nu innan sommaren, plus att vi ska sola oss bruna och fina), efter det släpper Johan av mej hemma för då kommer Tobbe hit, sen ska jag förmodligen och förhoppningsvis upp en snabbis till pappa och Malin för att lägga slingor, sen hem igen och bara ta det lugnt och slappa framför Robinson med Tobbe. :)

Söndag SKA jag hem till Marie och pojkarna, om jag så ska gå över lik! Har saknat henne så hela veckan, vet inte vad det har varit med mej riktigt. Och så ringde jag idag, och William svarade. Han brukar alltid säga att det är farmor som ringer när jag ringer, men idag gav han sej på ett försök med att tala om för sin mamma att det var Angeliqa som ringde. :) Med mammas hjälp, förstås! :)
Är sugen på att kela bebis. Söndag, it is!

Inga kommentarer: