lördag 25 april 2009

Hello, Daisy!

Stannade hos Jennie till halv två inatt. Vi satt uppe och drack lite vin, fnittrade och kollade på Raj raj. ;)
Jag visste det, Jennie tyckte också att det var kul!

Tobias kommer att åka utomlands under Metal town-helgen, vilket innebär att mitt (nästan) sista hopp om att få sällskap dit är borta. Hans kära lillebror skulle ju också med, var det tänkt, men nu ska de iväg.
Martin och kusin Johan kvar, annars får det bli att jag åker ensam. Som sagt, jag ska se Manson, med eller utan sällskap!

Har varit nere och slängt in en maskin tvätt, och nu ska jag sätta igång lite musik och ta en kopp kaffe. Mest så att jag vaknar till. När tvätten är klar ska den i tumlaren, och efter det drar jag, Jennie och Abbe in till stan för lite shopping! Det är det som gör mej på allra bäst humör. När jag får shoppa. För att citera Elina, så är det som balsam för själen. ;)
Efter shoppingen blir det en kopp kaffe i solskenet, och efter det träning. Tränas hårt ska det göras idag, och efter det blir det sushi och mys med min favorit-Stanford. Heeeela dagen.

God morgon, och du håller käften, så du vet det!

1 kommentar:

elina sa...

Absolut =D Hoppas ni hittade mkt fint!!