torsdag 16 april 2009

Hej Mr!

Jag är heeelt slut efter en och en halv timme på gymet! Om jag brukar ta i, i vanliga fall, så är det ingenting mot vad jag har gjort idag. Jäklar.. Men det kommer kännas gott imorgon! :)
Idag var Marie med också, känns ju kul att vi är fler nu! :)

Stack hem, duschade och slängde i mej en ceasar-sallad. Gott.. Nu sitter jag i bara handduk och funderar på om jag ska bort och spela poker ikväll eller inte. Ena halvan av mej säger : GÅ OCH LÄGG DEJ! (Jag tror jag behöver typ 78 timmars sömn i streck om jag ska bli av med att det ständigt svider i mina ögon.) Men den andra halvan säger : Du ska shoppa på lördag, gå bort och spela poker och VINN, VINN, VINN! :)
Jag gör vad Johan gör, så pallrar han sitt söta ass ut dit så hakar jag på. Inte annars. Då lägger jag men för kvällen..

Inga kommentarer: