torsdag 9 april 2009

Fönsterputsning!

Efter att jag la på luren med världens bästa Susanne, så tog jag tag i mitt lediga, underbara liv och började putsa fönstrerna! :)
Varför gör man inte det oftare? Det är verkligen så kul! Tro mej, när jag bodde i min lilla etta så putsade jag nog fönstrerna en gång i veckan, av den anledningen att jag tycker att det är kul. Hade jag tråkigt så putsade jag fönstrerna. :)

Och nu står jag här, med min skrapa, min svamp och mitt tidningspapper. Och solen rakt i ögonen. (Vet att det kanske inte är den bästa idén att putsa fönster när solen fortfarande är framme, men min tanke är ju att solen ska vara här från och med nu och fram till augusti. Och putsa fönster måste jag ju göra någon gång innan augusti, liksom.) :)
Kommer på mej själv ibland med tungan utanför munnen, lite smått diggande till musiken, samtidigt som jag vickar lite på rumpan, sjunger och putsar.
Det bjuder jag på!
:)

Nu ska jag fortsätta, PUSS!

Inga kommentarer: