fredag 24 april 2009

Fobi.

Jag har haft en spindel i mitt badrum rätt länge nu, och sist (eftersom jag verkligen hatar spindlar, ryser av bara tanken) bad jag Tobias att ta bort den därifrån, för jag vill inte se den mer.
Han skulle ta tag i det, men glömde.
Och jag har med glömt bort den, och så härom dagen upptäckte jag att den var borta. Och då börjar paniken bubbla i mej, och jag kan inte släppa tanken på att den faktiskt kan finnas precis var som helst i mitt hem! Livrädd. Skräckslagen.

Och i morse, när jag stod och sminkade mej, så såg jag någonting i ögonvrån. Då har han bara bytat plats, han sitter numera precis jämte spegeln! Såg i spegeln hur stora mina ögon blev, haha.
Backde långsamt ut, smög ut dammsugaren och skulle dammsuga upp honom! Trots att min kära vän har berättat att de inte dör, utan att de kan leva vidare i dammsugarpåsen och föda ungar och sånt där, men jag vågar inte närma mej dom! Jag tar dammsugaren, bara för att då kan jag stå med en meters avstånd och ta den jävlen.
Så nu är han borta. Gone. Stackarn. Hoppas han dog av trycket.

Inga kommentarer: