lördag 21 mars 2009

A world without heroes.

Så sjukt mycket överskottsenergi jag har idag då! :)
Har 1400:- kvar till lön. Jag tror jag ska bränna vartenda öre idag, faktiskt! I värsta fall får jag låna nån hundring eller två från mitt sparkonto, om det krisar.
Det är ju faktiskt mina pengar.

Har redan satt över ett par hundra till i shoppingpengar från sparkontot, utifall att.. ;)
Jag är på tokbra humör idag! Kanske inte så positivt när man känner att man äger hela världen och att alla pengar är till för att spenderas!
Vi gör så.

Ska inhandla massa skit till pappas tårta idag med. Tobias ska få hjälpa mej att kavla ut fucking marsipan, det krävs en karl till det.. Det vet jag, för jag har testat förut. Men nej, då måste jag köpa karamellfärg med.. Kanske blir en annan tårta, så jävla mycket besvär tänker jag inte ställa till med. Tårta blir det, men vad blir för tårta är oviktigt för stunden. Nu kommer snart Stanford och Lollo och hämtar mej! Wii!
Fan, vilken dag! :)

Kiss är förresten fortfarande lika bra som de var för 15 år sen.. :) Love it loud!

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevligt att få se dig och Vita lakanet i synen, trots att jag var lite upptagen med en trött och hungrig Neo!! Det var ju inte igår precis! :)
Men vi ses om en vecka igen, hoppas jag? :)
PUSS!

PS! Jag har INTE beställt 3Mobil TV, haha. DS.